شرايط وظيفه عمومي داوطلبان فراگير
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 29
نویسنده : مولوی
شرايط و ضوابط وظيفه عمومي داوطلبان شرکت در بيست و دومين آزمون کارشناسي فراگير دانشگاه پيام نور اعلام شد که بر اساس آن معافيت به دانش پذيران فراگير تعلق نمي گيرد و داوطلبان مرد بايد داراي شرايط معافيت تحصيلي باشند.

به گزارش مهر، با توجه به اينکه برابر ضوابط در دوره دانش پذيري معافيت تحصيلي به دانش پذيران تعلق نمي گيرد، لذا داوطلبان مرد علاقه مند به تحصيل در دوره هاي فراگير دانشگاه پيام نور (نوبت بيست و دوم) علاوه بر داشتن شرايط عمومي و اختصاصي در صورت دارا بودن يکي از شرايط معافيت تحصيلي مجاز به شرکت در دوره دانش پذيري کارشناسي فراگير هستند.

داشتن کارت پايان خدمت، پرسنل شاغل رسمي نيروي نظامي و انتظامي، متعهد خدمت يکي از سازمان ها و وزارتخانه ها، مشمول ديپلمه اعزامي شاغل به خدمت در نيروهاي نظامي و انتظامي فاقد غيبت قبل از اعزام با ارائه گواهي اشتغال به خدمت، دارندگان دفترچه آماده به خدمت بدون مهرغيبت، متولد سال 1371 و بعد از آن (دانش آموخته و دانش آموز سال آخر دوره متوسط روزانه و شبانه نظام قديم متوسطه و همچنين نظام جديد دوره پيش دانشگاهي)، مشمول دانش آموخته دوره کارداني (فوق ديپلم) شاغل به خدمت در نيروهاي نظامي و انتظامي، دانش آموختگان دوره کارداني (در رشته هاي غير آموزش پزشکي)، دانشجويان سال آخر مقطع کارداني و دارنده معافيت تحصيلي در ساير دانشگاهها و يا حوزه هاي علميه معتبر مي توانند در آزمون کارشناسي فراگير شرکت کنند.

داوطلبان پذيرفته شده در آزمون فراگير کارشناسي دانشگاه پيام نور که مشمول خدمت سربازي هستند در صورتي که در حين انجام خدمت سربازي در هر يک از دوره هاي دانشگاه پيام نور، به عنوان دانشجو پذيرفته شوند، با توجه به نظام آموزشي دانشگاه در صورت تمايل با موافقت يگان محل خدمت وظيفه خود مي توانند تحصيل همزمان با خدمت سربازي داشته باشند. اين داوطلبان در اين صورت مي توانند در امتحانات پايان نيمسال تحصيلي دانشگاه که در نزديکترين مرکز يا واحد دانشگاه پيام نور برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

داوطلبان با چنين شرايطي ، نياز به ترخيص از خدمت نظام وظيفه براي دانشجو شدن را ندارند بديهي است مسئوليت هماهنگي و وفق خود با مقررات ناجا و دانشگاه به عهده پذيرفته شدگان است و دانشگاه هيچ مسئوليتي در اين زمينه به عهده نخواهد داشت.

ادامه تحصيل اين داوطلبان در صورت قبولي در آزمون صرفا در رشته متناسب با نوع مدرک کارداني با احتساب تعدادي از واحدهاي دوره کارداني در دوره بالاتر به نحوي که حداکثر طول مدت تحصيل آنان از کارداني به مقطع بالاتر 2 سال کمتر از طول مدت مجاز تحصيل طبق ضوابط وزارت علوم، در همان دوره تحصيلي باشد، از نظر نظام وظيفه بلامانع است (حداکثر طي دوره کارشناسي 4 سال است) بنابراين داوطلبان فقط مجاز به انتخاب رشته کارشناسي متناسب با همان رشته کارداني خواهند بود.

درخواست معافيت تحصيلي براي دانشجوي مشمول پذيرفته شده بعد از قبولي قطعي در آزمون دانش پذيري (از زمان تبديل وضعيت به دانشجويي) انجام شده و سنوات تحصيل وي از اين زمان (دانشجويي) محاسبه مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: